16 Şubat 2010 Salı

Şeker Hamurlu Şık Pastalar & Pasta Modelleri

Picture 7
seker-hamurlu-pasta-ornekleri
seker-hamurlu-pasta-modelleri
seker-hamurlu-pasta
Picture 2seker-hamurlu-pastaciklar
seker-hamurlu

Seker hamurlu butik pasta sektoru bence Turkiye'nin en hizli gelisen gida sektorlerinden birisi. Bu konuda guzel calismalar yapan pek cok bireysel girisim var. Hatta bazilari icin onceleri hobi olarak baslayan bu ugras sonrasinda tam zamanli butik pastacilik meslegine bile donusebiliyor.

Ben ise bu guzellikleri yemeye kiyamayacagim {ama azicikta olsa tadina bakabilecegim:)} birer sanat eseri olarak goruyorum. Goruntuler buradan! Enjoy!

Picture 1

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA! :

Lisya dedi ki...

bi anda ne biçim bi cookieci ve pastacı patlaması yaşandı di mi, ama çoookk güzel şeyler yapıyolar

mergiz dedi ki...

katılıyorum, yemem yanında yatarım :)
en sondaki çok cici, kiraz çiçeklerini pek severim de, bana onu hatırlattı :)

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

OYY NEFİS...İŞTAH AÇICI AMA BİR OKAKADAR DA YEMEDEN YANINDA YATILASI PASTALAR..PASTA SEVMEYEN VAR MI Kİ Acaba..hele ki böylelerini..sevgiler..

Öykücü dedi ki...

Ayşe Yaman da süper pastalar yapıyor.Bu fotodakiler gibi hatta daha güzel:)

NuNu dedi ki...

Nasıl bir yetenektir bu sanat eseri gibiler yaa.

Smyrnote Design dedi ki...

Hepsi birbirinden şık ve güzel ama en çok da 4. sine bayıldım tam şirine:), yemeğe kıyamam!