16 Mart 2010 Salı

Krem Rengi Trençkot {LC Waikiki}

krem-rengi-trenckot-modeli-lc-waikiki

Siyah bir trenckot'um var. Uzun zamandir bir de krem rengi trenckot'um olsun istiyordum. Zara ve Mango'daki modelleri denedim. Mango'daki trenckot'un kumasi cok kalindi. Giyer giymez sanki uzerimde birisi oturuyor gibi hissettim. Bir de Mango'nun kaliplarinda tuhaflik var. Normalde ya Small ya da Medium giyerim. Mango'nun Large beden trenckot'u uzerime yapisti :) Zara'da denedigim trenckot'u da acikcasi cok pahali buldum. Amerika'da kiyafetleri hep ucuz ve indirimli fiyatlarla almaya alisinca insan parasina kiyamiyor i$te. Bir de Zara trenckot'un yakasi cok yukarida kapaniyordu, kisaca icime sinmedi.

Picture 1
{ayni modelin kirmizi rengide var}

Ben arayislarimi surdururken Ozy'nin ablasiyla birlikte yolum Lc Waikiki'ye dustu. Ablam bu trenckot'un siyahini buldu. Ben de hemen krem rengine yapi$tim. Kumasi incecik ve hafif. Ici ise cok tatli bir cicekli saten kumasla astarlanmis. Yakasi, kesimi, fiyati, kisaca herseyiyle hayalimdeki trenckot profiline uydugu icin kendisi benim oldu. Eger bu aralar uygun fiyatli bir trenckot arayisi icindeyseniz LcWaikiki magazalarina ugramanizi oneririm. Bazen hic ummadiginiz bir marka size Zara ve Mango'nun sunamadiklarini sunabilir ;)

Picture 1

24 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA! :

pearl dedi ki...

Bende trenckot arayışları içindeyim şuan,baharda çok kullanışlı oluyor senin bu postunda yardımıma koştu çok teşekkürler canım.Harika görünüyor krem tercihim olabilir benimde bu arada fiyatını öğrenmemde bir sakınca varmı??

dramaqueen dedi ki...

çok güzel gerçekten de hiç aklıma LCW'ye bakmak gelemzdi, krem rengi benim de aklımda olmazsa bir uğrayayım ben de:)

Salıncakta iki Kişi dedi ki...

pearl; elbette soylerim, 54.90 TL, diger markalarla karsilastirince bence cok cok uygun bir fiyat.

dramaqueen; ben bu markanin esofmanlarini ve bazi urunlerini begeniyorum. mesela denizci temali yeni bir koleksiyon gelmis, tam baharlik! enfes tisort ve hirkalar var.

Hera dedi ki...

koton'un trençkotlarını da tavsiye ederim, özellikle indirim mağazasına denk gelirseniz benim gibi 50 tl ye şahane bir trençkot alabilirsinz

naz dedi ki...

bende ıstıyordum krem rengı en kısa zamanda bende gıdıyım bakmaya...

pearl dedi ki...

Harika yaa!!! Kesinlikle diğer markalara göre acayip uygun;)benim alışveriş yaptığım yerlerden biridir zaten lcw özellikle basiclerinden çok memnunum.Teşekkürler tatlım

DEVRIM dedi ki...

gecenlerde yolum optimum avm ye dustu.kotonda gezınırken krem rengi kışlık bi trenckot buldum.40 bedeni vardı aldım bıraz buyuk geldi ama benım evın oralardada fabrıka satış mağazası var ordan 38 i ile değiştirmeyi düşünüyorum.eğer kışında bu model bir mont isterseniz tavsiye ederim.yumuşacık ve sıcacık tutuyor..

lolly dedi ki...

ben geçen yıl aldım aynı trençkottan, fiyatı da değişmemiş.tek kötü yanı boyu biraz uzun kalıyor bana.bir ara terziye götürüp kısalttırıcam.güle güle kullan:)

Moda-Yemektarifleri dedi ki...

süper bende bu renk bişey arıyodum fiatıda oldukça makul hemen bakıyorum teşekkürler

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Vallahi güzelmiş. Güle güle kullan. Fiyatını merak ettim. Biz burada alıştık pahalı fiyatlardan almaya sevdiğimiz kıyafetleri. Amerika'daki fiyatları gördükçe içime oturuyor :(

summer... dedi ki...

uff çok hoşuma gitti özellikle kırmızı olan muhteşem bişi yaaaa fiyatıda çok uygun teşekkürler tavsiyen için

Adsız dedi ki...

ben olayı kaçırmışım baya bi.
tr'de mi yaşıyosun artık ?

ozlem dedi ki...

ben geçen sene zaradan aldım bi tane sen söyleyince farkettim ki sorunum bu o trençkotla, sanki üzerimde bi başkasını taşıyorum, dünya para verdiğimi düşünürsek o da mümkün tabii. trafik açılır açılmaz cevahir e gitmeliyim ;)

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor trençkot beğendim vallahi. güle güle kullanın:)

April dedi ki...

Benim de LCW'den bir kahverengi trençkotum var. Kısa olan modellerden. Çok güzel, çok şık :)
Sen de güle güle kullan canım!

pinarm dedi ki...

kotonda toz pembe trenckot warr pudra rengii muhteşemmmmm

NuNu dedi ki...

Haklısın Banu daha dün akşam eşime yeni sezondan tamda onun istediği gibi 2 tana pantalon aldık hemde tanesi 20 ytl'den:)Ben resimdeki kırmızı trenckot'a bayıldım keşke bayan reyonuna daha dikkatli baksaymışım diyorum şimdi.En kısa zamanda uğrayıp alacağım.Teşekkürler bilgilendiğin için.

Antigone dedi ki...

gerçekten çok şıkmış, fiyatı da harika. ben de kırmızısına bir bakayım bari. sevgiler..

shpyourcloset1@gmail.com dedi ki...

Benim de trenchim LCWaikiki'den. Ama bu kırmızıda da aklım kaldı şimdi.

burcu dedi ki...

yani.. trench coat diyince aklıma Burberry'den başka bir şey gelmiyor maalesef. Öyle olmak zorunda bence, bunun başka bir oluru da yok! Biraz zalimce gelebilir bilmiyorum ama ekmek bulunamıyorsa pasta yensin, burberry alamayan da bunları giymesin ;)

Salıncakta iki Kişi dedi ki...

burcu; olabilir, ama uygun fiyata da $ik olunabilecegini unutmamak lazim. Kaliteli gorunmek sadece kiyafetin markasiyla degil onu giyenin nasil tasidigiyla, yani insanin kalitesiyle de ilgili bir durum. mesela zincirli sapli canta denince benim aklima ilk Chanel gelir ama baska bir markanin zincir sapli cantasi da beni tatmin eder. Belki ileride nereye harcayacagimi bilemeyecek kadar cok kazanirsam o zaman dusunurum ama simdi devir tutum devri. insanin sorumluluklarida olunca haliyle dikkatli olmak zorunda kaliyor. yoksa bende bilirim $2000'a burberry trenckot almayi ama o paraya evin taksidini odemeyi tercih ederim. bende boyle dusunuyorum :)

burcu dedi ki...

belirttiğim gibi,espriyle karışık bir yorumdu zaten ama ciddiye alınmış gibi...yani "trench coat" ya da "Chanel çanta" nefes almak, yemek yemek gibi hayati bir ihtiyaç da değil hani, yanılıyor muyum? Neden şık olmak için sahip olunmak zorunda anlayamadım pek;)öte yandan,hak veriyorum size burberry'nin yanında şehrin en ücra yerlerinden 3- 5 kuruşa bayılarak aldığım t-shirtlerim de var dolabımda,hepsini seviyorum. Klasik bir parçaya sahip olmak da sanırım delilik ya da aptallık sayılmaz öyle değil mi? :)

Adsız dedi ki...

çok geç kaldım sanırım kaçırdım bu fırstı oysaki bayıldım kırmızısına hatta bulabilsem şimdi ikisini de alırdım acaba bulabilir miyim ya da nasıl bulurum bilgilendirebilir misiniz?? s bedeni istiyorum

Adsız dedi ki...

çok geç kaldım sanırım kaçırdım bu fırstı oysaki bayıldım kırmızısına hatta bulabilsem şimdi ikisini de alırdım acaba bulabilir miyim ya da nasıl bulurum bilgilendirebilir misiniz?? s bedeni istiyorum