23 Eylül 2010 Perşembe

VICHY NORMADERM TRI-ACTIV {YAĞLI CİLT PROBLEMLERİNE KARŞI ÜÇ ETKİLİ BAKIM}

vichy

Bu sabah beni cok heyecanlandiran yeni bir urunle tanistim: Vichy Normaderm Tri-Activ. Bilindik cilt problemleri, siyah noktalar ve gozenek boyutunda azalma sagladigi klinik deneylerle kanitlanmis bir urun olan Tri-Activ'i denemek icin sabirsizlaniyorum! Asagiya ise urunle ilgili kisa tanitim yazisini ekliyorum.


Dermatolojide en önemli problem: AKNE*

ÇÖZÜM: YENİ NORMADERM TRI-ACTIV


YAĞLI CİLT PROBLEMLERİNE KARŞI ÜÇ ETKİLİ BAKIM

TEK DOKUNUŞLA ÜÇ PERFORMANS

Laboratuarlarımız söz konusu olan tüm cilt problemleri yaklaşımlarını göz önünde tutarak, cilt üzerinde ayrıcalıklı bir buluş yaptılar.

Cilt problemi olan bir cildi, sağlıklı görünen ve güzel bir cilde dönüştürmek için, doğrudan doğruya ve sadece ilgili problemleri ile ilgilenmek yeterli değildir. Cildi matlaştırmak ve nemlendirmek sağlıklı görünen ve güzel bir cilt için gereklidir.


Laboratuarlarımız on taneyi aşkın molekülü incelediler ve tamamlayıcı etki yaratan 3 peeling aktifini seçtiler: SALİSİLİK ASİT, GLİKOLİK ASİT VE LHA.

Salisilik Asit: Dermatolojide güçlü ve hızlı etki eden peeling referans molekülüdür. Yağ içeren kanallardan ayırdığı birikmiş hücrelerle, tıkanmış gözenekleri açmayı sağlar.

Glikolik Asit: Küçük boyutuyla, epidermise nüfuz ederek, soyulmayı sağlamakta ve cilt yüzeyinin yenilenmesini desteklemektedir.

LHA: L’Oréal’in patentli molekülüdür. LHA cildi problemlerden kurtarmak için epidermisin yüzeyini nazikçe soymaktadır.


VichyNormadermF39

Cildin parlamasına sebep olan nedenlerle başa çıkan Normaderm’in ilk cilt bakım ürünü Tri-Activ’e, sebum karşıtı olan Silika Partikülleri ve deodorantların vazgeçilmez bileşeni olan ve suda kendi ağırlığının 3,5 katını emebilen Perlite, ilk defa bir yüz bakım ürününe entegre edildi.


ULTRA HIZLI GLOBAL ETKİNLİK

7 GÜNDE** DAHA SAĞLIKLI BİR CİLT GÖRÜNÜMÜ

YENİ FİYATI İLE

39,90 TL

HİPO-ALERJENİK – KOMEDOJENİK DEĞİLDİR – PARABEN İÇERMEZ

Picture 1

43 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA! :

gösssde dedi ki...

bu post süper olmuş reklamlarda görüp merak ediyodum. yorumlarını dört gözle beklicem güle güle kullan :))
http://gosdeblog.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

vichy normaderm serisini daha önce kullanıp, çok memnun kalmıştım. bu kremi yeni duydum. yalnız ürünleri bıraktığınız zaman eskiye dönmek tek dezavantaj sanırım.sürekli kullanıyor olmak gerekiyor. bu kremide en kısa zamanda edineceğim.

Adsız dedi ki...

yorumlarını bekliyoruuuuzz !!

Adsız dedi ki...

o kadar çok şey denedmki ben pek bi fayda görmüyorum bu ürünlerde bilmiyorm...sonunda verdiğiniz paraya acıyosunuz.

Adsız dedi ki...

Ben bugüne kadar yakın çevremde Vichy kullanıp da, cildi düzelen kimseyi görmedim. Herkes ya alerji oldu, ya da sorunları daha da arttı. Vichy'nin bu, kanıtlanmış araştırılmış bilmem ne tarzı sloganlarla çıkardığı ürünlerine hiç inanmıyorum artık. Ben olsam deneyerek cildimi riske atmazdım... :S
**Genelde bana hitap etmeyen ve/veya beğenmediğim markalarla ilgili bu tür yorumlar yapmam ama bu markayı o kadar çok kişide gördüm ve duydum ki, artık çok kötü bir marka olduğuna emin olduğum için bu yazıyı okuyanları da uyarmak istedim.

Fulya dedi ki...

Ben üniversite zamanında normaderm serisini kullanmıştım. Cildim karma olduğu için baya kurutmuştu ama nemlendirici sürünce düzeliyor. yani yenileme yapıyor. yağlıciltlere daha iyi olabilir.

dudku dedi ki...

benim arkadaşım vichyden kullanmıştı böle bir şey, yüzünü mahvetti.cilt kusacak başta dediler ama o kusma bir türlü bitmedi :S kabus gibiydi. psikolojisi bozuldu kızın falan filan. zor geçirdik. hatta vichy'nin avrupa'da pek çok kere bu nedenle davalık olduğunu ve insanlara yüksek miktarlarda tazminatlar ödediğini öğrenmiştik. ancak ev arkadaşım uğraşmak istemedi. bu nedenle vichy kullanacak arkadaşlarıma önerim kullanmadan önce 10 kere düşünün olacaktır.

aylin dedi ki...

kullan ve yorumla :) çok sevindim bu habere bende beğenirsen kullanmak isterim

gasilhane dedi ki...

Ben eczacı değilim, eczacılık öğrencisiyim, dolayısıyla inanmazsanız hak veririm, ama cildi nazikçe soyar dediği şey zarar veriyor. Evet gerçekten soyuyor, ama bu cildin kendini tamir etme mekanizmasına o kadar zarar veriyor ki, cildiniz eskiyor yıpranıyor.

Büşra dedi ki...

bu son yorumdan sonra kafam karıştı oysa yazıyı okuyunca çok ilgimi çekmişti benimde burnumun üstünde siyah noktalar var ve o bölge biraz yağlı bu ürünü denemeyi düşünüyorum ama daha 17 yaşındayım cildime daha çok zarar vermekten korktum şimdi :(

Sestra dedi ki...

ben normaderm serisini çok uzunca bir süre kullandım . cok uzunca bir sure cunku ilk kullanisimda acaip memnun kalmistim ama sonra etkisi kayboldu ama bir umut belki ilk etkiyi tekrar yaratir diye kullandım kullandım.. giderek cildim kurudu tahriş olmaya başladı sonunda bıraktım. siyah noktalı hele ki akneli ciltleri bu tip ürünlerle sağlıklı hale getirmek pek mümkün değil, ergenlik sivilcesiyse ergenliğiniz geçecek yok değilse bir cildiyecinin yolunu tutacaksiniz , yine de vichy ürünlerini ben beğenirim diğer bir çok markaya göre daha güvenilir buluyorum .

Yassi dedi ki...

Burada (Almanya) kozmetikten gida maddelerine hatta giyim esyalarina kadar tüketim ürünlerinin iceriklerindeki maddeleri ve saglik üzerindeki etkilerini arastiran ciddi bir kurum var. Öko-Test adi. Ve Vichy'nin Öko-Test notlari cok kötü. Üniversite yillarimda fiyati yüzünden alamiyordum simdi ise Öko-Test notlari yüzünden cekiniyorum. Bu arada blogunuzu izlemek benim icin dis fircalamak ya da kahve icmek gibi günlük yasamin bir parcasi oldu neredeyse. Ama sürekli arkadaslarimin talepleri yüzünden Almanca'ya cevirmekten biktim! Size sevgilerimi gönderiyorum...

Salıncakta iki Kişi dedi ki...

acikcasi yazilanlari okuyunca bende kullanmaya korkar oldum.

suhuba dedi ki...

Evet bende yorum bekliyorum yazacaktım ki. Artık bekliyor muyum bilemiyorum Ama Yassi ye soru sormak istiyorum. Bahsettiğin Öko-Testi nedir anlatır mısın? İnt. baktıma ama malesef doğru dürüst bilgi yok. Sonuçlara nasıl ulaşılır? Bunuda bulamadım. Bilgilere nerden ulaşışır? Birde bu bilgine göre hangi marka kullanılabilir durumda sence ?

Adsız dedi ki...

Web sayfalari : www.oekotest.de ama orada sonuclar yok. Sonuclar ayda bir yayinladiklari dergide oluyor. Ben de ayin sonunda Trödelmarkttan (bit pazarindan yani :)) ucuza aliyorum. Kilere inip eski sayilara bir baktim. Kisa sürede bulabildiklerim: Dus kreminin icinde fazla miktarda Dioxan varmis (haziran 2010 sayisi), Ocak 2009 sayisinda gece kremi, Ekim 2008 sayisinda nemlendirici losyonu, 2009 yillik sayida hamilelik catlaklari icin kullanilan krem oldukca kötü not almis. Esim de bu kadar titizlenme al gitsin diyor :) Burada Bio olarak adlandirilan organik ürünlerden aliyorum ama onlar da ne kadar ise yariyor bilmem. Bu arada bugün yeni ve ilginc post'lar var sitenizde, simdi onlara yogunlasacagim, cok mutluyum...Sevgiler... Yasemin

Adsız dedi ki...

vichy ürünü edinmek istediğim eczacı bile bana "la roche posay toleriane" önerdi. vichy kozmetik markası olarak anılıyor, kesinlikte doğal değil.eğer yağlı bir cildiniz varsa,kokusuz etkin temizlik ve kuruluktan uzak sağlıklı bir cilt edinmek istiyorsanız ; tercihinizi la roche posay toleriane den yana kullanın.

Adsız dedi ki...

normaderm'i hep merak etmişimdir bu yüzden görüşleri okumak iyi oluyor. ürün yağlı ciltlerle mi ilgili olunca kullanılmalı? çünkü benim cildim karma. havaların soğumasıyla birliktede kurumaya başladı.

T-canan-T dedi ki...

uzun zamandır bu blogu takip ediyorum fakat yorum yazmaya üşenenlerdenim.Ben Vichy ürünlerinden hep çok memnun kalmışımdır.Süreklide internetten araştırırım.Favorilerim Termalsu içeren ürünleri.Temizleyicisinden nemlendiricisine kadar hepsini kullanıyorum.benim gibi hassas bir cildiniz varsa deneyim derim.

Adsız dedi ki...

Vichy Normaderm Tri-Activ Normaderm serisinin bence en etkili buluşu. Hem cilt problemlerinde gözle görünür değişim sağlıyor, hem matlaştırıyor hem de uzun süre etkili olan nemlendirme sağlıyor. Benim her dönemde sivilcelerim olmuş, La Roche-Posay dahi engel olamamıştı sivilcelerime. Fakat Normaderm Tri-Activ kullandığımdan beri cildimde inanılmaz bir pürüzsüzleşme var.Siyah noktalarım yok oldu, ve bunu ben değil, bakım konularına bilgili olan arkadaşlarım söylüyor.
İçindeki LHA ztn La Roche-Posay de de var, salisilik ve glikolik asit ztn diğer dermo-kozmetik ürünlerinide incelediğinizde karşınıza çıkacak maddeler.
Normaderm bu 3'ünü bir araya getirerek, 3 farklı probleme 1 çözüm öneriyor.Diğer markalar en fazla 2 probleme çözüm sunarken, Tri-Activ yağlı ciltlerin en büyük sorunu olan parlamaya, pürüzlere, tıkanmış gözeneklere, siyah noktalara, sivilcelere çözüm sunuyor.
Tavsiye ediyorum.

Zuzu dedi ki...

Bioderma'nın aynı sorunları kesinlikle çözdüğüne inandığım- yaklaşık 5 aydır kullanıyorum- Sebum AKN kremini tavsiye ederim.

gasilhane dedi ki...

Of kaç para verip takip ettiriyolar acaba marka isimlerini? İşe bak, hayata bak.

Esra dedi ki...

Tri-Activ i kullanmaya başlayalı henüz iki gün oldu... Ve şu an siyah noktalarımı göremiyorum. aynı zamanda normalde sarımsı olan yüzümde farklı bir canlılık gözlemliyorum. Olumsuz yazıları okuduğumda karamsar şeyler düşünmüştüm fakat yine de ürünü aldım ve sonuçları gerçekten beni fazlasıyla tatmin etti. Yüzümü temizleyip bu ürünü sürdükten sonra, makyajımı yapıyorum ve inanın normalde parlamadan dolayı gün içerisinde tazelemem gereken makyajım bu ürün sayesinde bütün gün yeni yapılmış gibi görünüyor. Hem siyah noktaları yok edip, hem gözenekleri sıkıştırırken aynı zamanda da gerçekten parlamayı engelliyor.Bende ürün ne vaad ediyorsa o etkiyi gösterdi. (Bu arada gerçekten aşırı parlama olmasada yağlı bir cildim var.)

Adsız dedi ki...

vichy ürünleri hakkında çok kararsızdım. Buna rağmen tüm cesaretimi toplayıp bu ürünü satın aldım. çünkü cildimdeki sivilce izleri ve çenemde çıkan bitmek tükenmek bilmeyen sivilcelerden bıkmıştım. sonuç tam bir felaket oldu. şimdi yüzümün her tarafından geçmek bilmeyen akneler var. suratım mahvoldu. aynaya bakmak istemiyorum. belki başka birşeydendir diye düşündüm ama hayır. kullanmaya ara verdiğimde iyileşme gösteren sivilceler, ürünü yeniden kullanmam ile azıyor aksi gibi yenileri ekleniyor. ergenlik dönemimde bile bu kadar sivilcem olmamıştı.

harika dedi ki...

vichy ürününü daha önce hiç kullanmadım fakat peeling özellikli herhangi bir ürün aldığımda, bu ürün cildimi düzelteceğine daha da kötüleştiriyor. vichy normaderm'de de peeling var :( şimdi soruyorum; içeriğinde peeling olmayan, cildimdeki kırmızı pürüzlere yardımcı olabilecek bi ürün var mı bildiğiniz?
bu arada cildim karma ve çok hassas.

vichy dedi ki...

vichy normaderm serisini daha önce kullanıp, çok memnun kalmıştım ama www.vichy.gen.tr sitesin de de açıklama yapılmış

Adsız dedi ki...

Yaklaşık bir aydır kullanıyorum bu ürünü. İlk defa cildimi iyice temizledikten sonra sürdüm ve üzerine makyaj yapmam gerekiyordu ancak elimi yüzüme değdrdiğim anca derimin soyulduğunu fark ettim. İkinci sürüşümde bu etkiyi göstermese de cildimi matlaştırdığı, pürüzsüzleştirdiği ve canlandırdığı bir gerçek. 3-4 gün sürmeyip tekrar sürdüğünüzde de yoğğun peeling etkisi gösteriyor bunu cildin durumuna göre yapması da tahrişi önlüyor bence.
Akne konusunda ise, şakak bölgesinde ve çene kısmında zaman zaman çıkan ciddi büyüklükte sivilcelerim vardı artık yoklar, bir aydır sivilce çıkmıyor.
Ürünle ilgili tek şikayetim cildim çok hassas ve daha önce gördüğüm bir tedavi yüzünden burnumun üzerinde ki kılcal damarlarda çatlama olabiliyor. Bir süre önce dermatolog elektrokotarizasyon yöntemiyle yok etmişti ancak kremden sonra ufak ufak görünmeye başladılar. Umarım kullanan herkeste işe yarar. İyi bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

normaderm temizleme jeli aldım 3 ay önce.cildim karma.t bölgem çok yağlı.regl dönemi yaklaşırken yüzümde çok sivilce çıkardı.alnımda hem siyah nokta hem de sivilce eksik olmazdı.bu ürünü düzenli kullandım ve sonuç mükemmel.herkes cildin harika diyor.fondoten kullanmama gerek kalmadı.tri actıve i de alacağım.daha önce başka ürünlerini de kullandım.çok memnun kaldım.gözüm kapalı alırım vichy ürünlerini.

merve 23 dedi ki...

valla ben vichy ürünlerinden hep memnun kaldım selülit kremleri de dahil ürünleri çok güzel tek dez avantajı yüzümü biraz kızatıyo o kadar..

Adsız dedi ki...

bende bu ürünü kullanıyorum vichy'ye de sırf eczanelerde satılıyor diye bi saygım vardır daha bir ciddi gelir. Neyse, ürünü kullanmaya başlayalı bir ayı geçti sivilceden çok siyah noktalardan şikayetçiyim aslında ben burnumda ve çevresinde ilk başlarda çok fazla sivilce çıktı herkes cildin çok kötü olmuş dedi ama şimdilerde düzelme göz görülür bi hale geldi. bu ürünü sabunla birlikte veriyorlar ben kremini pek sevmedim cildim ürünü çekmiyor çünkü sürdükten 5 dk sonra kir gibi soyulmaya başlıyor bilmiyorum olması gereken bu mu ama ben bi haftadır kremini sürmüyorum sadece sabunu kullanıyorum izleri bile gidiyor neredeyse

Adsız dedi ki...

bu krem bize hiç iyi gelmedi.ablamla kullandık şu an yüzümüz berbat halde kesinlikle kullanmayın sonra pişman olursunuz bu kremide şikayet edeceğiz.

Adsız dedi ki...

cildi dışardan bi etkiyle soymak tabiki iyi bişey değil ama derinleşmiş siyah noktalardan kurtulmanın başka bir yolu yok,öyle gezmek de hoş değil.ama bu tür ürünleri burun yanlarında,göz etrafında yani ince derilerin olduğu yerlerde kullanmamak lazım.tahriş etmesi kaçılnılmaz olur.çene ,yanak ve alın ortalarında kullanmak en doorusu.vichy de kullanabilceğinizin en iyilerinden.ayrıca cildi temizleseniz de tekrar gereğinden fazla yağlancak ve tekrar soruna neden olacaktır,genellikle kesin çözüm doğum kontrol hapıdır.

Ela dedi ki...

Ben 3 gündür kullanıyorum ve gerçekten anında sonuç aldım. Heralde benim kadar sivilce problemi çeken olmamıştır. Şuan şoktayım yani hızla değişim fark ediliyor. Fakat çoğu arkadaşın yorumunu gördüm. Abi napıyosunuz siz ya? Cidden kullanan biri olmasam inanıcam size bende korkucam. Arkadaşlar deneyin derim ;)

Adsız dedi ki...

BEN DAHA ÖNCE KULLANDIM VE MÜTHİŞ BİR SONUÇ ALDIM CİLDİM COK PÜRÜZSÜZ OLDU FAKAT BİR SÜRE BAĞIMLILIK KAZANDIĞINDAN DOLAYI ETKİSİ AZALIYOR. DÖNEMLİK OLARAK KULLANILABİLİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.

Adsız dedi ki...

benım cıldım aşırı yaglı,aknelı,sıvılcelı. vıchy urunu aldım kullanmaya basladım. sizce bır zararı olcakmı? yada cıldı bnmkı gıbı olan bır arkadasın bana tavsıye edıcegı daha guvenılır bır urun varmı? ayrıca cıldıyenn de bır faydası olmadı....cvplarnızı beklıyorum :(

fulya dedi ki...

bende normaderm kullandım çok memnun kaldım.birden çok bozuldu cildim.şu an eski sorunlu haline dönmedi ama norma derm bakım istiyor hissediyorum.alışkanlık mı oldu bilmiyorum.

Adsız dedi ki...

kesınlıkle kullanın arkdaslar mıllet ne derse desın harıka bırsey ama devamlı kuallanın bırakmayın ben bıraktım bozuldu kullanınca düzeldı tekrardan kullanın her seyı denedım en ıyısı bu daha fazla bılgı ıcın capkin_halil46@hotmail.com

hll.kpl@hotmail.com dedi ki...

kesınlıkle kullanın arkdaslar mıllet ne derse desın harıka bırsey ama devamlı kuallanın bırakmayın ben bıraktım bozuldu kullanınca düzeldı tekrardan kullanın her seyı denedım en ıyısı bu daha fazla bılgı ıcın

Adsız dedi ki...

sivilce lekelerim var bildiğiniz ve bana tavsiye edebileceğiniz bi marka var mı acaba

Adsız dedi ki...

Nasl yani bnm suratmda 4,,5 tane sivilce var hiç 1 taneyi geçmzdi ama fondetenler bozdu cildimi şimdi yorumlara baktm açkçası korkyrum almaya devmlı kullann derkn bitnce tkrar almak gibimi yoksa bikere alp bitene kadar kllanp bidaha almamk gibimi.

Adsız dedi ki...

merhabalar. ben normalde fazla sivilce problemi yaşayan bir insan degilim fakat eger cildime bakmazsam tabikii sivilce olusabiliyor.Bir ara cildim cok guzel olmustu tek bir sivilce puruz yoktu fakat o donem ne kullandııgmı hatırlamıyorum herneyse benim yakın arkadasimin sivilce sorunu vardı normaderm serisini aldi ve gercekten işe yaradi arkadaslar o yuz bi anda puruzsuz hos mat bir cilt oldu bende inanamadim. hergün nutella cikolata yiyen bir insan kendini . Herneyse sizin yüzünüze iyi gelmediyse cilt tipinize uygun almamıssınız demektir.

Adsız dedi ki...

YA BENDE YORUMLARI OKUYUNCA KULLANMAYA KORKMAYA BAŞLADIM. NE YAPMAK LAZIM İYİ YORUM YAZAN PEK FAZLA KİŞİ YOK HERKES KÖTÜ OLDUGUNU SÖYLÜYOR NE YAPMALI ACABA

Adsız dedi ki...

bir kez deneyin sadece bir kez hem doğal gülsuyu hem peeling maskesi http://www.dermopazar.com/index.php?route=product/product&path=60&product_id=24

ayrıca krem sabununu ve doğal gül suyunu da aktif temizleyici olarak günlük kullanabilirsiniz , doğal ürünlerden vazgeçmeyin derim .. çünkü gül suyu doğal toniktir, gül yağı antiseptiktir mikrop öldürücü özelliği vardır ve lekeleri giderir ayrıca makyaj temizleme özelliği vardır

Adsız dedi ki...

Bi saat once eczaneden Vichy Normaderm serisini satin aldim. Amacim sadece tonik ve nemlendirici almakti. Eczanedeki kadin oyle guzel anlatti ki hepsini aldim. Simdi okudugum yorumlardan cok korktum. Jel,tonik,gunduz nemlendirici ve gece nemlendiricisini aldim. Daha once Dermalogicanin clean start ururunu kullanmistim cildim kusmusti hic memnun kalmamistim. Simdi ne yapacagimi bilemiyorum. Elim Vichyi kullanmaya gitmiyor. Cildimin tekrardan kusmasini istemiyorum.